FAQ
INFORMACJE OGÓLNE
- Czym różni się bilet systemowy od biletu kolekcjonerskiego i jakie bilety są dostępne w sklepie Knock Out.
Wszystkie bilety zakupione w sklepie Knock Out Music Store zawierają druk kolekcjonerski i jest to jedyne miejsce dystrybucji biletów kolekcjonerskich na koncerty organizowane przez Knock Out Productions. Bilety kolekcjonerskie są indywidualnie projektowane i drukowane na twardym, laminowanym papierze. Druk kolekcjonerski jest pamiątkowy, nie uprawnia do wzięcia udziału w Wydarzeniu. Do uczestnictwa w Wydarzeniu wymagane jest okazanie unikalnego kodu kreskowego, który znajduje się na bilecie elektronicznym.
- Bilety elektroniczne (tzw. e-bilety) dostaniesz zawsze po ich opłaceniu jako link do pobrania na swojej skrzynce email. Nie musisz drukować biletów – możesz je wymienić na druki kolekcjonerskie przy wejściu na dany koncert, po zeskanowaniu ważnego kodu kreskowego na ekranie telefonu.
- Bilety kolekcjonerskie możesz dostać wcześniej na wskazany adres jeśli zaznaczyłaś/eś opcję wysyłki kurierskiej (koszt od 9,99 zł). W takim wypadku otrzymasz link do pobrania e-biletu oraz bilet kolekcjonerski wysłany na wskazany adres.
Pamiętaj - nie rób zdjęć kodu kreskowego i nie publikuj go w Internecie oraz nie przesyłaj innymi drogami komunikacji. Nasz system działa na podstawie czytania kodu kreskowego, który jest unikalny dla każdego biletu. Jeśli opublikujesz kod kreskowy swojego biletu w Internecie, ktoś może wejść na dany koncert używając Twojego biletu!
Zakupiony przez Ciebie bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na wydarzenie.
- Czy bilety kolekcjonerskie są droższe niż pozostałe?
Nie. Bilety kolekcjonerskie mają taką samą cenę jak pozostałe. Trzeba doliczyć do nich koszt wysyłki jeśli zostały zakupione z opcją dostawy.
- Czy istnieje możliwość rezerwacji biletów?
Nie. Nie rezerwujemy biletów ani mailowo, ani telefonicznie.
- Jak złożyć zamówienie ?
- Jakie są metody płatności i czy system Payu jest bezpieczny?
System PayU jest systemem z którego Knock Out Music Store korzysta, aby usprawnić działania sklepu internetowego.
https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/
Zgodnie z zapewnieniami dostawcy systemu, system jest bezpieczny.
Płatności za zakupione bilety możemy dokonać poprzez przelew internetowy. Na zapłatę za bilet masz 20 minut. Po tym czasie, w przypadku nie opłacenia zamówienia, Twoje zamówienie nie będzie zrealizowane i pula Twoich biletów trafia z powrotem do puli sklepu.
- Mam problemy z zamówieniem biletu. Co robić?
Prosimy zgłosić to mailowo do: kasia@knockoutprod.net
- Czy na koncert może wejść osoba, która nie ukończyła 18 roku życia?”
Osoby, które w dniu koncertu mają ukończone 13 lat (ale nie mają ukończone 18 lat) mogą wejść na koncert za pisemną zgodą rodziców/opiekunów prawnych. Wzór zgody znajduje się TUTAJ (ENGLISH). Osoby, które w dniu koncert nie mają ukończonych 13 lat mogą wejść na koncert wyłącznie pod opieką osoby dorosłej wskazanej przez rodziców/opiekunów prawnych i za ich pisemną zgodą. Wzór zgody znajduje się TUTAJ (ENGLISH).
- Jak droga jest cena wysyłek biletów i jakie są możliwości dostawy?
Kurier InPost - 11,99 zł
Paczkomaty InPost – 9,99 zł
Odbiór w dniu koncertu- 0,00 zł
Do każdej transakcji doliczany jest koszt obsługi w wysokości 4% kwoty zamówienia.
NIE MA OPCJI WYSYŁEK ZA POBRANIEM
- Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?
Bilety podlegają zwrotowi lub wymianie na vouchery jedynie w przypadku zmian w organizacji wydarzenia.
Stosownie do przepisu art. 38 w zw. z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014), Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie sprzedaży Biletów na Wydarzenia z oznaczoną datą, w związku z czym, zakupione Bilety nie podlegają wymianie lub zwrotowi w trybie określonym w ww. przepisach. Bilety zakupione za pośrednictwem strony knockoutmusicstore.pl nie podlegają anulacji oraz wymianie.
Na podstawie art. 15 zp ust. 2 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374 z późn. zm.), w związku z odwołaniem wydarzeń, wprowadziliśmy możliwość wymiany zakupionych biletów wstępu na voucher o wartości nominalnej odpowiadającej kwocie wpłaconej przez klienta na poczet realizacji dotychczasowej umowy.
- Ile mam czasu aby opłacić moje zamówienie, jak długo będzie ono aktywne?
Zakup biletu następuje po kliknięciu "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" i po jego opłaceniu. (czas na opłacenie to 20 minut). Nie prowadzimy rezerwacji biletów. Nieopłacone w ciągu 20 minut zamówienie jest automatycznie anulowane i nie będzie realizowane.
- Czy zamówione bilety są wysyłane także za granicę?
Nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Rekomendujemy zakup biletów elektronicznych, które można wymienić na druki kolekcjonerskie w dniu koncertu przy wejściu na wydarzenie.
- Kiedy dostanę swój bilet w przypadku opcji wysyłki?
Bilety nadajemy w ciągu 24h od otrzymania zamówienia. W razie konieczności, o innym przewidywanym czasie ich wysyłki informujemy podczas procesu zakupowego.
- Dzieci do jakiego wieku mogą wejść na koncert za darmo?
Bezpłatny wstęp na koncerty mają dzieci do 10 roku życia włącznie. Wstęp do klubu jest możliwy tylko ze słuchawkami wytłumiającymi dźwięki i pod ścisłym nadzorem rodziców.
- Czy osoba niepełnosprawna może wejść na koncert wraz z opiekunem płacąc tylko za jeden bilet?
Uczestnik koncertu zobowiązany jest zakupić bilety w pełnej ich wartości, aby móc uczestniczyć w wydarzeniu. Opiekunowi przysługuje 50% zniżki. Bilet można zakupić kontaktując się z siecią eBilet pod adresem: niepelnosprawni@ebilet.pl.
- Dlaczego w przesyłce z biletem nie było paragonu?
W związku z treścią Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z 2016 r. poz. 2177) informujemy, iż począwszy od dnia 31.03.2017 roku sprzedaż biletów nie jest ewidencjonowana przy użyciu kasy fiskalnej. Zwroty i reklamację rozpatrywać będziemy na podstawie wszelkich dopuszczalnych prawem dowodów zakupu towaru przedstawionych przez kupującego np. korespondencji mailowej, potwierdzeń wykonania płatności, itp.
- Czy mogę wyjść z miejsca koncertu i wrócić za jakiś czas zachowując ważność biletu?
Bilet wstępu na koncert jest jednorazowy i po opuszczeniu miejsca koncertu traci ważność.
- Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy i terminu premiery wszystkich zamówionych produktów.
- Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Nie.
- Po zamówieniu nie otrzymałem maila z potwierdzeniem, a przelew poszedł - co mogę zrobić?
Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub/następnie o kontakt z info@knockoutmusicstore.pl
ZWROTY I WYMIANY BILETÓW
- Kupiłem bilet na koncert, który został odwołany. Co robić w tej sytuacji?
Osoby, które chcą wymienić bilet zakupiony na oficjalnej stronie imprezy, proszone są o wysłanie wiadomości o temacie VOUCHER na: kasia@knockoutprod.net wraz z informacją o numerze zamówienia oraz adresem mailowym, za pomocą którego je zrealizowano. Po weryfikacji zamówienia, elektroniczny voucher zostanie przesłany na wskazany adres do 7 dni roboczych.
Osoby, które chcą zwrócić bilet zakupiony na oficjalnej stronie imprezy, proszone są o wysłanie wiadomości o temacie ZWROT- POTWIERDZENIE na: kasia@knockoutprod.net oraz podanie imienia, nazwiska i numeru zamówienia.
- Kupiłem bilet na koncert, który został przeniesiony na inną datę. Co robić w tej sytuacji?
Zakupione bilety zachowują automatycznie ważność na nowy termin wydarzenia. Jeśli jest inaczej informujemy o tym za pośrednictwem mediów społecznościowych, strony internetowej oraz mailingu do posiadaczy biletów. Można jednak ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę zakupionego biletu na voucher do wykorzystania na inne koncerty Knock Out Productions lub Mystic Coalition.
Szczegóły wymiany i zwrotu opisane są w punkcie 1.
- Gdzie wykorzystać wygenerowany voucher?
Vouchery można zrealizować w bileterii Ebilet. Jeśli wymieniany bilet jest koncertem Knock Out Productions voucher będzie możliwy do zrealizowania na koncerty:
Knock Out Productions: https://www.ebilet.pl/organizatorzy/knock-out-productions/
Jeśli wymieniany bilet jest koncertem Mystic Coalition voucher będzie możliwy do zrealizowania na koncerty:
Mystic Coalition: https://www.ebilet.pl/organizatorzy/mystic-coalition-sp-zoo/
- Ile ważny jest voucher, który otrzymałem za niewykorzystany bilet?
Voucher jest ważny 12 miesięcy od daty jego wygenerowania.
- Czy voucher można wykorzystać tylko raz?
Nie. Za pomocą jednego voucheru można dokonać kilku transakcji, do momentu wykorzystania dostępnych na nim środków lub upływu terminu ważności.
- Zakupiłem bilet na niewłaściwe miasto, czy mogę dokonać wymiany takiego biletu?
Nie, na stronie sklepu są dokładne opisy jakiego miasta dotyczy dane wydarzenie. Bilet zakupiony przez pomyłkę nie podlega wymianie lub zwrotowi.
ZWROTY, REKLAMACJE I WYMIANY PŁYT
ZWROT
- Chcę zwrócić zakupioną płytę/ płyty. Jak to zrobić?
Zanim podejmiesz procedurę zwrotu skontaktuj się z nami : reklamacje@knockoutmusicstore.pl
- a) Kliknij tutaj i pobierz formularz zwrotu.
- b) Wypełnij wszystkie pola formularza zgodnie z instrukcją.
- c) Dokładnie spakuj zwracany produkt wraz z wszystkimi akcesoriami.
- d) Do przesyłki włóż wydrukowany i podpisany formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu.
- e) Odeślij produkt na adres:
Knock Out Music Store (dawny Hotel Forum),
- Marii Konopnickiej 28, Kraków 30-302.
- f) Oczekuj na przelew na podany w formularzu numer konta.
Zwrotny przelew dotrze na Twoje konto w ciągu 14 dni.
- Kto opłaca zwrot towaru?
Zwrot jest wysyłany przez kupującego na własny koszt
- Kiedy mogę zwrócić zakupiony towar?
Towar zamówiony w sklepie Internetowym Knock Out Mucic Store można zwrócić bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
WYMIANA/REKLAMACJA
- Chcę wymienić zakupioną płytę/ płyty. Jak to zrobić?
Zanim podejmiesz procedurę wymiany skontaktuj się z nami : reklamacje@knockoutmusicstore.pl
- a) Kliknij tutaj i pobierz formularz wymiany.
- b) Wypełnij wszystkie pola formularza zgodnie z instrukcją.
- c) Dokładnie spakuj wymieniany produkt.
- d) Do paczki włóż wydrukowany i podpisany formularz wymiany.
- e) Odeślij produkt na adres:
Knock Out Music Store (dawny Hotel Forum),
- Marii Konopnickiej 28, Kraków 30-302.
Wygenerowaną etykietę wymiany dostarczy Ci pracownik Knock Out Music Store po wcześniejszym kontakcie.
- f) Oczekuj na przesyłkę z wymienionym produktem
- Kto opłaca wymianę towaru?
Jeżeli produkt jest wymieniany z powodu wady (reklamacja), koszt przesyłki ponosi Knock Out Music Store.
- Kiedy mogę wymienić zakupiony towar?
Kupujący jest uprawniony do zgłoszenia żądania wymiany towaru na nowy zawsze, gdy stwierdzi niezgodność towaru z umową. Sprzedawca w terminie 14 dni ma obowiązek ustosunkować się do żądania nabywcy.
CERTYFIKATY ZDROWOTNE I HEALTH PASS TICKETS
- Czym jest Health Pass Tickets i do czego mnie upoważnia?
Health Pass Ticket (HPT) jest biletem dla osób posiadających aktualny Unijny Certyfikat COVID (UCC), który upoważnia do wejścia na wydarzenie niezależnie od aktualnie obowiązujących limitów.
- Czym jest Unijny Certyfikat COVID?
Unijny Certyfikat COVID jest wydawanym bezpłatnie dokumentem potwierdzającym odporność na chorobę COVID-19. Otrzymują go osoby w pełni zaszczepione, ozdrowieńcy i osoby, które wykonały test na koronawirusa (prosimy o sprawdzenie aktualnych przepisów regulujących ważność UCC otrzymanego tą drogą).
UCC dla osób w pełni zaszczepionych, wraz z kodem QR, dostępny jest do pobrania po zalogowaniu na Internetowe Konto Pacjenta (https://pacjent.gov.pl/) w postaci pliku PDF nadającego się do prezentacji na urządzeniach mobilnych i do wydruku lub w aplikacji mObywatel, a także istnieje możliwość uzyskania wydruku UCC w punkcie szczepień lub w gabinecie lekarskim, posiadającym dostęp do aplikacji gabinet.gov.pl.
UCC jest ważny we wszystkich państwach członkowskich UE, a także w Islandii, w Norwegii, Szwajcarii i Liechtensteinie.
- Czy podczas sprawdzania Health Pass Ticket muszę pokazać również UCC?
Tak. Bilet HPT jest ważny tylko w połączeniu z aktualnym UCC. Na prośbę pracownika upoważnionego do sprawdzania biletów prosimy okazać kodu QR, który zostanie zeskanowany celem sprawdzenia, czy dana osoba posiada ważny UCC. W tym celu niezbędne będzie posiadanie aplikacji mObywatel na urządzeniu typu smartfon albo tablet i okazania UCC lub okazania UCC pobranego z Internetowego Konta Pacjenta w postaci pliku PDF, ewentualnie kodu QR w formie wydruku.
4. Czy aktualne testy na COVID-19 będą wymagane lub honorowane?
Nie. Testy na COVID-19 nie będą wymagane i nie będą stanowić podstawy do wejście na teren wydarzenia w połączeniu Heath Pass Ticket. Honorujemy wyłącznie aktualne certyfikaty UCC.
5. Czy na terenie wydarzenia będą wykonywane szybkie testy na COVID-19?
Nie. Nie zamierzamy wykonywać testów na obecność wirusa SARS-CoV-2 / COVID-19.
- Kupiłem bilet przed wprowadzeniem HPT. Czy muszę to zgłosić lub wymienić wejściówkę na nową?
Nie. Niczego nie musisz robić. Jeśli będzie taka konieczność, będziemy kontaktować się mailowo.
- Nie mam UCC, ale kupiłem / chcę kupić bilet na koncert. Czy na niego wejdę?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa powierzchnia danego miejsca wydarzenia pozwoli nam na to, by wszyscy, którzy do tej pory nabyli bilety mogli wziąć udział w koncercie. Rekomendujemy jednak zaszczepienie się przeciw COVID-19 w trosce o bezpieczeństwo własne i najbliższych, co przy okazji może ci ułatwić w 2022 roku m.in. podróże oraz korzystanie z oferty kulturalnej w kraju i zagranicą.
- Czy osoby posiadające Heath Pass Ticket, będą miały obowiązek przebywać w specjalnie wyznaczonych strefach podczas koncertu?
Nie, posiadacze tego biletu mogą swobodnie poruszać się na terenie imprezy.
- Czy posiadacze biletów z puli ogólnej będą musieli przebywać w osobnej strefie lub będą objęci innymi ograniczeniami?
Organizator nie przewiduje żadnych dodatkowych ograniczeń dla posiadaczy biletów z puli ogólnej. Ewentualne zalecenia (np. maseczki) związane będą wyłącznie z obowiązującym w czasie odbywania się wydarzenia stanem prawnym.
- Mam UCC w chwili kupna biletu, ale termin jego ważności wygasa przed wydarzeniem. Którą wejściówkę powinienem kupić?
Brak ważnego Unijnego Certyfikatu COVID uniemożliwi wejście na imprezę z biletem z kategorii HPT, prosimy więc o zakupienie biletów z puli ogólnej lub zaplanowanie dawki przypominającej przed datą festiwalu.
- Zaszczepiłem się niedawno i aktywacja mojego UCC nastąpi po wydarzeniu. Bilet z której puli powinienem kupić?
Osoby, które do terminu koncertu nie będą posiadały Unijnego Certyfikatu COVID, powinny zakupić bilety z puli ogólnej lub zaplanować dawkę przypominającą przed datą festiwalu.
- Czy bilety HPT oraz z puli ogólnej będą również do nabycia przed wejściem na wydarzenie?
Tak, ale obie pule biletów mogą ulec wyczerpaniu, więc stuprocentową pewność wzięcia udziału w imprezie daje tylko zaopatrzenie się we właściwą wejściówkę w przedsprzedaży.